The War Room
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Mötesplats får vår Warhammergrupp i Lund, Sverige.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hur går det med målandet?

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Obben

Obben


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 10-03-07

Hur går det med målandet? Empty
InläggRubrik: Hur går det med målandet?   Hur går det med målandet? Emptyons mar 10, 2010 5:02 pm

Hur mycket har ni målat, folk?

Jag har två karaktärer målade, och ska köpa lite trupper till 500 eller 1000p idag. Så snart (eh.. well, om ett tag) är jag redo att slåss.

- Obben
Till överst på sidan Gå ner
Anton

Anton


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 10-03-07
Ålder : 33

Hur går det med målandet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur går det med målandet?   Hur går det med målandet? Emptyons mar 10, 2010 7:49 pm

tja jag har 500 poäng ogre kingdoms målat, och 500 poäng orcs and goblins. Jag e redo Razz Men fortsätter att måla på mina gobbos.
Till överst på sidan Gå ner
Anton

Anton


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 10-03-07
Ålder : 33

Hur går det med målandet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur går det med målandet?   Hur går det med målandet? Emptyons mar 10, 2010 7:53 pm

Aaron har typ 2 råttor, emil däremot närmar sig med stormsteg och jonas har bara sin präst kvar tror jag. Men vi ska träffas hemma hos jonas och måla ikväll.
Till överst på sidan Gå ner
Obben

Obben


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 10-03-07

Hur går det med målandet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur går det med målandet?   Hur går det med målandet? Emptytor mar 11, 2010 1:06 am

Sweet! Jag har precis inhandlat tillräckligt med saker idag för 500p och lite till. Så ska försöka måla upp 500p så snabbt som möjligt. Så då ska vi börja slåss.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hur går det med målandet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur går det med målandet?   Hur går det med målandet? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur går det med målandet?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The War Room :: Generellt-
Hoppa till: