The War Room
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Mötesplats får vår Warhammergrupp i Lund, Sverige.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Orcs And/Or Goblins

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Anton

Anton


Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 10-03-07
Ålder : 33

Orcs And/Or Goblins Empty
InläggRubrik: Orcs And/Or Goblins   Orcs And/Or Goblins Emptyfre mar 12, 2010 2:15 am

Just nu består min armé endast av night goblins, nästa expansion av armén kommer ge mig fler goblins. Men jag funderar på om jag vill ha orcs sen eller inte. Om armén ska bestå av en blandning av greenskins eller bara gobbos. Orcs är ju långt bättre fighters och ger hjältar som faktiskt kan slåss bra och ge armén lite leadership. Goblins å andra sidan trots att dom är fega och värdelösa i strid, är väldigt underhållande att spela. Någon som har några funderingar?
Till överst på sidan Gå ner
Obben

Obben


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 10-03-07

Orcs And/Or Goblins Empty
InläggRubrik: Sv: Orcs And/Or Goblins   Orcs And/Or Goblins Emptylör mar 13, 2010 7:09 pm

Jag tänker att om du vill kunna vinna så är det nog läge med en (hel) del orker också. Jag känner själv att jag inte skulle ha så stora problem med en goblin-armé. Det enda som är jobbigt är fanatics och de är sjukt random. Dessutom dör de lätt mot skytte.

Nej, orker är nog nästan ett måste för din armé. Därmed inte sagt att en pure goblin-armé är fruktansvärt cool.

- Obben
Till överst på sidan Gå ner
 
Orcs And/Or Goblins
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The War Room :: Generellt-
Hoppa till: