The War Room
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Mötesplats får vår Warhammergrupp i Lund, Sverige.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Kampanjen - är det inte dags att starta nu?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Obben

Obben


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 10-03-07

Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty
InläggRubrik: Kampanjen - är det inte dags att starta nu?   Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Emptytor apr 29, 2010 2:35 pm

Jag vet att folk inte har mycket färdigt, men jag börjar bli otålig. Jag tycker folk ska satsa på att köpa lite egna färger, de man använder mycket, och lim och sedan börja måla hemma och få igång sina arméer. Jag Har själv snart 1000p målat, och det vore väldigt kul att få igång själva kampanjen. Det var ändå syftet med att vi började, allihopa. I och med att jag är borta i princip hela sommaren så vill jag gärna hinna döda lite innan dess.

- Oskar
Till överst på sidan Gå ner
Solid Rock
Admin
Solid Rock


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 10-03-06
Ålder : 36

Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty
InläggRubrik: Sv: Kampanjen - är det inte dags att starta nu?   Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Emptytor apr 29, 2010 8:01 pm

Vi kämpar på. De flesta målar inte lika fort som dig dock. Vi kämpar. Jag har i min ägo tusen poäng VC omålat dock, men jag är redo att börja kampanjen egentligen.
Så fort folk har sin armélista och bekräftat att allt är inhandlat kan vi börja.
Till överst på sidan Gå ner
https://thewarroom.swedishforum.se
Obben

Obben


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 10-03-07

Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty
InläggRubrik: Sv: Kampanjen - är det inte dags att starta nu?   Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Emptytor apr 29, 2010 8:49 pm

Nej, jag är med på att alla inte målar lika snabbt som jag. Men oavsett så känns det som om det tar onödigt lång tid eftersom alla bara har sina grejer hemma hos dig, och därmed målar kanske en dag i veckan. Jag målar ju snabbare dels därför att jag har allting hemma och kan sätta mig en timme då och då, när som.

Därmed förordar jag att folk tar hem sina saker, köper lim, färg och penslar och sedan börjar måla hemma på kvällar och när de är lediga. Lägg tv-tiden på målandet ist Razz

- Oskar
Till överst på sidan Gå ner
Cruxified




Antal inlägg : 26
Registreringsdatum : 10-03-06
Ålder : 34
Ort : Lund

Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty
InläggRubrik: Sv: Kampanjen - är det inte dags att starta nu?   Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Emptyfre apr 30, 2010 4:02 am

jag har arme färdig att spela i nästa vecka... ska måla lite marauders 5 hästar och en hero så e jag klar med målandet med Smile GANBATTE KUDASAI people! ( kämpa på / lycka till på japanska xD )
Till överst på sidan Gå ner
Obben

Obben


Antal inlägg : 49
Registreringsdatum : 10-03-07

Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty
InläggRubrik: Sv: Kampanjen - är det inte dags att starta nu?   Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Emptyfre apr 30, 2010 10:22 am

Great. Det är ju också så att vi inte behöver ha allt målat för att spela, bara allt ihoplimmat. Som jag sade till Manne; Satsa på att limma ihop allt, så kan du spela medan du målar upp det.

Jag har 1000p färdigt nästa vecka också. Ska bara köpa minotaurer =D

- Oskar
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty
InläggRubrik: Sv: Kampanjen - är det inte dags att starta nu?   Kampanjen - är det inte dags att starta nu? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Kampanjen - är det inte dags att starta nu?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
The War Room :: Generellt-
Hoppa till: